torstai 1. maaliskuuta 2012

... pieniä ilonkiljahduksia ja hypähdyksiä

   
Olo on iloinen:  matka lähihoitajaksi alkaa olla viimeisessä mutkassa.
  •  tutkintotoimikunta tunnisti osaamiseksi lähihoitajan tutkintoon aiemmin suorittamani yrittäjän ammattitutkinnon - valmistuminen läheni 10 opintoviikolla .. paperit kädessä ehkä huhtikuun lopulla! 
  • viimeiset kirjalliset tehtävät lähetetty arvioitavaksi 
  • näyttösuunnitelma tarkistettu ja hyväksytty 
  • viimeinen top-viikko lähenee loppuaan, arviointikeskustelu huomenna 
  • näyttöviikko ja näyttökeskusteluaika sovittu
Eilen viimeistellessäni portfoliotani tajusin "asian vakavuuden" - ja olin onnellinen. Onnellinen siitä, että olen saanut kulkea tämän tien. Olen saanut kasvaa ihmisenä ja kasvaa kohden hoitajuutta. Ajatuksissani herkistyinkin - kuinka hyvältä tämä tuntuukaan. Erityistä iloa tunnen siitä, että tällä viimeisellä top-jaksolla olen voinut havaita oman ammatillisen kasvuni, olen sitenkin oppinut kohtaamaan potilaan hoitajana.

Ja tuon mutkan takana - siellä taitaa olla tietä mutkineen ja mäkineen ihan riittävästi vielä edessä... onneksi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti