Viimeiset viikot top-jaksolla hurahtivat niin, että kirjoittaminen näköjään jäi =) Ehkäpä näyttösuunnitelman tekeminen riitti kirjalliseksi tuottamiseksi vähäksi aikaa. Näyttösuunnitelma on mielestäni mitä mainioin tiivistelmä teoriaa ja käytäntöä - itselleni nämä näyttösuunnitelmat ovat olleet töisevyydestään huolimatta hyviä opintojen kertaamisen paikkoja: teorian siirtäminen käytännön toiminnoiksi.
Viimeiset viikot olen saanut tehdä ihan oikeasti töitä - olla "hoitajana" ryhmässä. Näyttöviikkokin sujui lähes suunnitelmien mukaan. Enää on jäljellä näyttökeskustelu ja opinnot ovat näiltäosin suoritettuna - lähihoitajan paperit ovat kenties käsissäni huhtikuun lopulla.
Tämä jakso psykiatrisella osastolla osoitti minulle sen, että minusta on myös osastotyöhön - itseasiassa minä nautin sen tuomista haasteista ja monimuotoisuudesta. Toivottavasti joskus työpolku vie hoitajaksi psykiatriselle osastolle.
▼
sunnuntai 18. maaliskuuta 2012
torstai 1. maaliskuuta 2012
... pieniä ilonkiljahduksia ja hypähdyksiä
Olo on iloinen: matka lähihoitajaksi alkaa olla viimeisessä mutkassa.
- tutkintotoimikunta tunnisti osaamiseksi lähihoitajan tutkintoon aiemmin suorittamani yrittäjän ammattitutkinnon - valmistuminen läheni 10 opintoviikolla .. paperit kädessä ehkä huhtikuun lopulla!
- viimeiset kirjalliset tehtävät lähetetty arvioitavaksi
- näyttösuunnitelma tarkistettu ja hyväksytty
- viimeinen top-viikko lähenee loppuaan, arviointikeskustelu huomenna
- näyttöviikko ja näyttökeskusteluaika sovittu
Ja tuon mutkan takana - siellä taitaa olla tietä mutkineen ja mäkineen ihan riittävästi vielä edessä... onneksi!
